1.

Analyzing the Impact of Export Orientations on Export Performance Through Innovation and Internationalization: The Mediation-Moderation Model

دوره 14، شماره 4، دی 2021، صفحه 761-776
Ali Kazemi؛ Alireza Rousta؛ Abdollah Na’ami

2.

A review on the relationship between university and industry and the effect of significant parameters

دوره 2، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 163-170
Mir-Michael Mousavi؛ Maryam Azizi-lalabadi؛ Parvin Dehghan

3.

A Survey on Identification & Explanation of Factors Affecting IT Innovation Adoption in Governmental Organizations Using SEM

دوره 5، شماره 4، فروردین 2014، صفحه 195-218
Ali Mohammadi؛ Yasser Amiri

4.

Bibliometric Analysis of Government Venture Capital

دوره 15، Special Issue، 2023، صفحه 166-188
Mohd Suhaimi Mohamed Ariffin؛ Haslinah Muhammad؛ Mazlan Hassan؛ Abdul Rahim Abdul Samad

5.

Design Thinking Applied in Higher Education: Exploring Participant Experiences

دوره 2، شماره 1، شهریور 2021، صفحه 37-44
Taryn Akgul؛ Jessica Brown؛ Bianca Milz؛ Kenneth Messina

6.

Design Thinking in Design Innovation among Small and Medium Textile Enterprises in Ghana

دوره 3، شماره 1، شهریور 2022، صفحه 49-60
Isaac Abraham؛ Ebenezer Kofi Howard؛ Benjamin Kwablah Asinyo

7.

Economic and mathematical modeling of innovative development of the agglomeration on the basis of information technologies

دوره 15، شماره 1، 2023، صفحه 1-13
Mykhailo Oklander؛ Oksana Yashkina؛ Оlena Chukurna؛ Tatiana Oklander؛ Аnastasia Pandas؛ Larysa Radkevych؛ Viktoriia Sinkovska

8.

Extended Practice of Technology Acceptance Model; Impact of Personal Innovation and Ease of Use on Internet Shopping Intentions: A Study on Apparel Buyers’ Purchase Intention in Malaysia

دوره 13، شماره 4، 2021، صفحه 144-160
GholamReza Zandi؛ Sandy Low Bee Choo؛ Imran Ahmed Shahzad؛ Mohd Farid Shamsudin

9.

Futuristic Strategies in Indian Banking - 2025

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 اردیبهشت 1402
Swati Watts؛ Nitin Watts

10.

Identifying and Prioritizing Factors Affecting Innovation of Investee Companies From the Perspective of Venture Capitalists: A Case Study

دوره 15، شماره 3، مهر 2022، صفحه 633-648
Mehrdad Karimkhani؛ Kamran Pakizeh؛ Mohammad Reza Akhavan Anvari

11.

Identifying and Prioritizing Innovative Opportunities for Tourism Investment in Mashhad City

دوره 24، شماره 3، آذر 2020، صفحه 763-791
Fatemeh Rahmani؛ Samane Zangoei؛ Ali Rahnama

12.

Intellectual, Psychological, and Social Capital and Business Innovation: The Moderating Effect of Organizational Culture

دوره 10، شماره 2، تیر 2017، صفحه 307-333
Hasti Chitsazan؛ Afsaneh Bagheri؛ Amir Yusefi

13.

Iran`s Intra-Industry Trade Based on a Schumpeterian Factor Endowment Model

دوره 14، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 209-243
Zahra Najafi؛ Majid Sameti؛ Karim Azarbaiejani

14.

Organizational suggestion system in the era of holding by developing an innovative model : the case of bonyade ta avon holding in Iran(an applied model)

دوره 3، شماره 3، فروردین 2010، صفحه 5-22
Fereydun Verdinejad؛ Ali Mokhtari Mughari؛ Meysam Ghasemi

15.

Problems and Priorities of Strengthening Economic Security Using it Management: Structural Modeling Approach

دوره 14، Special Issue: Digitalization of Socio-Economic Processes، آذر 2022، صفحه 121-131
Maryna Nehrey؛ Larysa Zomchak؛ Nataliia Klymenko؛ Iryna Volovelska؛ Julia Pichugina

16.

Surveying the role of integration between TQM and Technology management in determining Quality and Innovation Performance(Survey around: Product ompanies Located at Markazi Province)

دوره 2، شماره 4، دی 2010
Hasan Farsijani؛ Abolfazl Samieineyestani

17.

The Effect of Innovation on International Trade: Selected Medium-High-Technology Industries, Evidence on Iran+3

دوره 21، شماره 1، خرداد 2017، صفحه 21-44
Abdollah Ghanbari؛ Marzieh Ahmadi

18.

The impact of technological innovation capabilities on competitive performance of Iranian ICT firms

دوره 9، شماره 4، دی 2016، صفحه 855-882
Seyed Mohamad Hadi Razavi؛ Ghasem Ramezanpoor Nargesi؛ Hojatallah Hajihoseini؛ Morteza Akbari

19.

أبونواس بین مطرقة الحکام و سندان التاریخ

دوره 3، شماره 1، مرداد 1390، صفحه 47-67
یوسف هادی¬پور نهزمی

20.

ارائة مدل بهبود نوآوری آموزشی معلمان تربیت بدنی با استفاده از روش DEMATEL

دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 248-233
محبوبه مهراجی؛ فرزاد غفوری؛ سارا کشکر؛ محمد جوادی پور

21.

ارائه چارچوبی به منظور شناسایی رفتار اطلاعاتی محققان ایرانی در 8 دانشگاه دولتی تهران

دوره 51، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 2-2
الناز رفیعی پور؛ محمد اقدسی

22.

ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب

دوره 16، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 77-91
صدف سرتیپی؛ رضا محمدکاظمی؛ محمود احمدپور داریانی؛ کمال سخدری

23.

ارائه مدل ویژگی‌ شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانجی آگاهی از کارآفرینی

دوره 15، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 60-41
زهرا امینی روشن؛ جواد غلامیان؛ احمد محمودی؛ بهادر عزیزی

24.

ارزیابی اثر میانجی نوآوری و کارآفرینی سازمانی بر رابطه میان فاوا و بهبود عملکرد سازمان ( مطالعه موردی: شهرک صنعتی شماره یک اهواز)

دوره 13، شماره 3، آذر 1399، صفحه 401-419
رحیم قاسمیه؛ عبدالحسین نیسی؛ یونس حردانی

25.

ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش نوآوری در بین کارآفرینان روستایی (مطالعۀ موردی: دهستان سولقان)

دوره 49، شماره 4، دی 1396، صفحه 917-934
فضیله خانی؛ سمیه سادات موسوی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب