1.

پدیدارشناسی ابعاد مالی کسب‌و‌کارهای نوپا به منظور ارائه الگوئی برای توسعه کارآفرینی

دوره 17، شماره 3، آذر 1403، صفحه 86-97
سجاد نقدی؛ رقیه جدی

2.

تعیین محدوده و ترتیب ارایه‌ی برنامه درسی برای ارتقای قابلیت‌های دانشجویان با استفاده از روش مدل‌یابی ساختاری تفسیری

دوره 5، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 165-184
مرتضی رضایی‌زاده؛ محسن انصاری؛ محبوبه عارفی؛ ایمون مورفی

3.

جایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

دوره 5، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 107-128
سید حمید خداداد حسینی؛ امیرمحمد کلابی

4.

شناسایی نوع انگیزه شغلی مؤثر بر تصمیم گیری کارآفرینان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

دوره 7، شماره 2، تیر 1393، صفحه 289-304
مجتبی اختری؛ علی حسین کشاورزی

5.

شناسایی و دسته‌بندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو

دوره 9، شماره 3، آذر 1395، صفحه 533-551
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ وحید شرفی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب