رضایی‌زاده, مرتضی, انصاری, محسن, عارفی, محبوبه, مورفی, ایمون. (1391). تعیین محدوده و ترتیب ارایه‌ی برنامه درسی برای ارتقای قابلیت‌های دانشجویان با استفاده از روش مدل‌یابی ساختاری تفسیری. , 5(1), 165-184. doi: 10.22059/jed.2012.24660
مرتضی رضایی‌زاده; محسن انصاری; محبوبه عارفی; ایمون مورفی. "تعیین محدوده و ترتیب ارایه‌ی برنامه درسی برای ارتقای قابلیت‌های دانشجویان با استفاده از روش مدل‌یابی ساختاری تفسیری". , 5, 1, 1391, 165-184. doi: 10.22059/jed.2012.24660
رضایی‌زاده, مرتضی, انصاری, محسن, عارفی, محبوبه, مورفی, ایمون. (1391). 'تعیین محدوده و ترتیب ارایه‌ی برنامه درسی برای ارتقای قابلیت‌های دانشجویان با استفاده از روش مدل‌یابی ساختاری تفسیری', , 5(1), pp. 165-184. doi: 10.22059/jed.2012.24660
رضایی‌زاده, مرتضی, انصاری, محسن, عارفی, محبوبه, مورفی, ایمون. تعیین محدوده و ترتیب ارایه‌ی برنامه درسی برای ارتقای قابلیت‌های دانشجویان با استفاده از روش مدل‌یابی ساختاری تفسیری. , 1391; 5(1): 165-184. doi: 10.22059/jed.2012.24660


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب