1.

Effects of Consumer Characteristics on their Acceptance of Online Shopping: A Survey in Faculty of Management, University of Tehran

دوره 5، شماره 4، بهار 2014، صفحه 67-84
Tahmoures Hasangholipour؛ Mojtaba Amiri؛ Farnaz sadat Fahim؛ Amirhosein Ghaderi Abed

2.

Factors Affecting E-Satisfaction An Experience from Germany

دوره 4، شماره 12، زمستان 2012، صفحه 165-186
Shahriar Azizi؛ Amirnima Negahdari

3.

تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان)

دوره 9، شماره 1، بهار 1396، صفحه 19-36
اکبر جابری؛ محمد خبیری؛ جواد خزائی پول؛ مهدی مرادی

4.

شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویت‌بندی آن‎ها با استفاده از ANP فازی

دوره 3، شماره 1، بهار 1390، صفحه 19-54
لعیا الفت؛ فرزانه خسروانی؛ رضا جلالی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.