اصلاحی, فاطمه, میراحمدی, سید محمد رضا, آقاجانی, مجتبی. (1402). شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجتال مشتری به روش پدیدارشناسی. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2023.361030.4603
فاطمه اصلاحی; سید محمد رضا میراحمدی; مجتبی آقاجانی. "شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجتال مشتری به روش پدیدارشناسی". , , , 1402, -. doi: 10.22059/jibm.2023.361030.4603
اصلاحی, فاطمه, میراحمدی, سید محمد رضا, آقاجانی, مجتبی. (1402). 'شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجتال مشتری به روش پدیدارشناسی', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2023.361030.4603
اصلاحی, فاطمه, میراحمدی, سید محمد رضا, آقاجانی, مجتبی. شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجتال مشتری به روش پدیدارشناسی. , 1402; (): -. doi: 10.22059/jibm.2023.361030.4603


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب