الفت, لعیا, خسروانی, فرزانه, جلالی, رضا. (1390). شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویت‌بندی آن‎ها با استفاده از ANP فازی. , 3(1), 19-54.
لعیا الفت; فرزانه خسروانی; رضا جلالی. "شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویت‌بندی آن‎ها با استفاده از ANP فازی". , 3, 1, 1390, 19-54.
الفت, لعیا, خسروانی, فرزانه, جلالی, رضا. (1390). 'شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویت‌بندی آن‎ها با استفاده از ANP فازی', , 3(1), pp. 19-54.
الفت, لعیا, خسروانی, فرزانه, جلالی, رضا. شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویت‌بندی آن‎ها با استفاده از ANP فازی. , 1390; 3(1): 19-54.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب