1.

Effects of Consumer Characteristics on their Acceptance of Online Shopping: A Survey in Faculty of Management, University of Tehran

دوره 5، شماره 4، فروردین 2014، صفحه 67-84
Tahmoures Hasangholipour؛ Mojtaba Amiri؛ Farnaz sadat Fahim؛ Amirhosein Ghaderi Abed

2.

Factors Affecting E-Satisfaction An Experience from Germany

دوره 4، شماره 12، دی 2012، صفحه 165-186
Shahriar Azizi؛ Amirnima Negahdari

3.

تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان)

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 19-36
اکبر جابری؛ محمد خبیری؛ جواد خزائی پول؛ مهدی مرادی

4.

شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجتال مشتری به روش پدیدارشناسی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 آذر 1402
فاطمه اصلاحی؛ سید محمد رضا میراحمدی؛ مجتبی آقاجانی

5.

شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویت‌بندی آن‎ها با استفاده از ANP فازی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 19-54
لعیا الفت؛ فرزانه خسروانی؛ رضا جلالی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب