1.

اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه‌های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 997-1014
درسا نظری؛ محمد حامی؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ نادر شاکری

2.

بررسی راهکارهای بازاریابی برای ترویج و توسعة رشته های ورزشی در ایران

دوره 39، شماره 0، اسفند 1387
امیر قیامی راد؛ مهرداد محرم زاده

3.

شناسایی و اولویت بندی ذینفعان کلیدی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 آذر 1400
محمد مرادی؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ رحیم رمضانی نژاد

4.

موانع موجود در توسعه جذب درآمد حاصل از حمایت مالی در صنعت فوتبال جمهوری اسلامی ایران

دوره 1، شماره 1، تیر 1388، صفحه 189-202
علیرضا الهی؛ نصرالله سجادی؛ محمد خبیری؛ حمید ابریشمی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.