تعداد نشریات | 158 |
تعداد شمارهها | 6,230 |
تعداد مقالات | 67,764 |
تعداد مشاهده مقاله | 115,154,755 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 89,912,337 |
1. | اثر تداخل زمینه ای و نوع ارائة بازخورد (خودکنترلی و جفت شده) بر مراحل مختلف یادگیری مؤلفة پارامتر در کودکان | |
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 37-56 | ||
ایوب صباغی؛ ناصر بهپور؛ علی حیرانی | ||
2. | تأثیر آرایش تمرین (شیوه های تمرینی خودتنظیم و غیرخودتنظیم) بر یادگیری تکالیف ردیابی ساده و پیچیده | |
دوره 1، شماره 2، مهر 1388، صفحه 65-85 | ||
رزا رهاوی؛ محمدعلی اصلانخانی؛ بهروز عبدلی؛ عبدالوهاب وهاب زاده | ||
3. | تأثیر ادراک افراد از نوع تکلیف بر انتخاب سطوح تداخل زمینه ای | |
دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 139-154 | ||
رزا رهاوی؛ زهرا استیری | ||
4. | تاثیر آرایش تمرین انتقالی بر تداخل زمینه ای در یادگیری مهارت های بدمینتون ( سرویس بلند، تاس دفاعی ، بک هند تاس) | |
دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 5-21 | ||
شیلر قاسم کریمی؛ حسن محمدزاده جهتلو؛ فاطمه حسینی | ||
5. | مقایسه سطوح مختلف تداخل زمینه ای (مسدود، تصادفی و افزایشی) بر اکتساب، یادداری و انتقال خطای زمان حرکت و خطای نشانگر در تکلیف پیچیده ادارکی – حرکتی | |
دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 293-308 | ||
محمود شیخ | ||