1.

اثر تداخل زمینه ای و نوع ارائة بازخورد (خودکنترلی و جفت شده) بر مراحل مختلف یادگیری مؤلفة پارامتر در کودکان

دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 37-56
ایوب صباغی؛ ناصر بهپور؛ علی حیرانی

2.

تأثیر آرایش تمرین (شیوه های تمرینی خودتنظیم و غیرخودتنظیم) بر یادگیری تکالیف ردیابی ساده و پیچیده

دوره 1، شماره 2، مهر 1388، صفحه 65-85
رزا رهاوی؛ محمدعلی اصلانخانی؛ بهروز عبدلی؛ عبدالوهاب وهاب زاده

3.

تأثیر ادراک افراد از نوع تکلیف بر انتخاب سطوح تداخل زمینه ای

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 139-154
رزا رهاوی؛ زهرا استیری

4.

تاثیر آرایش تمرین انتقالی بر تداخل زمینه ای در یادگیری مهارت های بدمینتون ( سرویس بلند، تاس دفاعی ، بک هند تاس)

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 5-21
شیلر قاسم کریمی؛ حسن محمدزاده جهتلو؛ فاطمه حسینی

5.

مقایسه سطوح مختلف تداخل زمینه ای (مسدود، تصادفی و افزایشی) بر اکتساب، یادداری و انتقال خطای زمان حرکت و خطای نشانگر در تکلیف پیچیده ادارکی – حرکتی

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 293-308
محمود شیخ


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب