صباغی, ایوب, بهپور, ناصر, حیرانی, علی. (1393). اثر تداخل زمینه ای و نوع ارائة بازخورد (خودکنترلی و جفت شده) بر مراحل مختلف یادگیری مؤلفة پارامتر در کودکان. , 6(1), 37-56. doi: 10.22059/jmlm.2014.50189
ایوب صباغی; ناصر بهپور; علی حیرانی. "اثر تداخل زمینه ای و نوع ارائة بازخورد (خودکنترلی و جفت شده) بر مراحل مختلف یادگیری مؤلفة پارامتر در کودکان". , 6, 1, 1393, 37-56. doi: 10.22059/jmlm.2014.50189
صباغی, ایوب, بهپور, ناصر, حیرانی, علی. (1393). 'اثر تداخل زمینه ای و نوع ارائة بازخورد (خودکنترلی و جفت شده) بر مراحل مختلف یادگیری مؤلفة پارامتر در کودکان', , 6(1), pp. 37-56. doi: 10.22059/jmlm.2014.50189
صباغی, ایوب, بهپور, ناصر, حیرانی, علی. اثر تداخل زمینه ای و نوع ارائة بازخورد (خودکنترلی و جفت شده) بر مراحل مختلف یادگیری مؤلفة پارامتر در کودکان. , 1393; 6(1): 37-56. doi: 10.22059/jmlm.2014.50189


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب