1.

ارائه مدل علّی و معلولی با تمرکز بر محور مشتری‌گرایی در چارچوب مدل EFQM

دوره 40، شماره 4، آبان 1385
امیر شکاری؛ کامران رضائی

2.

بررسی مقایسه‌ای مدل‌های شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور

دوره 1، شماره 2، 1388
عباس صدقی؛ سیدرضا سیدجوادین؛ داود مطلّبی؛ سیدجابر حسینی؛ حمیدرضا یزدانی

3.

رویکردی نوین از کاربرد تکینک‌های داده‌کاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایت‌مندی مشتریان

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 231-251
محمد نصیری؛ الهام آخوندزاده نوقابی؛ بهروز مینایی بیدگلی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.