1.

Activity– level as a link between customer retention and consumer lifetime value

دوره 8، شماره 4، دی 2015، صفحه 567-587
Neda Abdolvand؛ Vahid Baradaran؛ Amir Albadvi

2.

ارائه مدل تبیین‌کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین)

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 94-113
علی لطفی؛ علی اکبر فرهنگی؛ الهام فریدچهر؛ نادر غریب نواز

3.

بررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتری به برند گوشی‌های تلفن همراه

دوره 3، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 149-172
مرحوم داور ونوس؛ بهاره ظهوری

4.

پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303
سید محمد جواد رجالی؛ علی صنایعی؛ مجید محمدشفیعی

5.

تاثیر بنیان‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک‌ دولتی و خصوصی

دوره 1، شماره 2، 1388
بهرام رنجبران؛ مجتبی براری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب