لطفی, علی, فرهنگی, علی اکبر, فریدچهر, الهام, غریب نواز, نادر. (1401). ارائه مدل تبیین‌کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین). , 14(1), 94-113. doi: 10.22059/jibm.2021.314281.4000
علی لطفی; علی اکبر فرهنگی; الهام فریدچهر; نادر غریب نواز. "ارائه مدل تبیین‌کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین)". , 14, 1, 1401, 94-113. doi: 10.22059/jibm.2021.314281.4000
لطفی, علی, فرهنگی, علی اکبر, فریدچهر, الهام, غریب نواز, نادر. (1401). 'ارائه مدل تبیین‌کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین)', , 14(1), pp. 94-113. doi: 10.22059/jibm.2021.314281.4000
لطفی, علی, فرهنگی, علی اکبر, فریدچهر, الهام, غریب نواز, نادر. ارائه مدل تبیین‌کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین). , 1401; 14(1): 94-113. doi: 10.22059/jibm.2021.314281.4000


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب