1.

افق‌های تازه پرسشگری برای پژوهشگران

صفحه 1-3
علی دیواندری

2.

مدل هم‌آفرینی ارزش در طراحی داخلی ساختمان

صفحه 4-36
محسن نظری؛ الهام مهرجو

3.

برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران)

صفحه 37-64
سجاد خانی؛ هاشم آقازاده؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی

4.

چارچو‌ب طبقه‌بندی الگوهای مدل کسب‌وکار مدور از دیدگاه استراتژی‌های اقتصاد مدور

صفحه 65-93
سید حامد وارث؛ ایوب محمدیان؛ جلیل حیدری؛ داتیس خواجه ئیان؛ نرگس نبی زاده

5.

ارائه مدل تبیین‌کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین)

صفحه 94-113
علی لطفی؛ علی اکبر فرهنگی؛ الهام فریدچهر؛ نادر غریب نواز

6.

شناسایی تأثیر مؤلفه‌های رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه)

صفحه 114-148
محمد رضا خوش لفظ؛ مجتبی امیری؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ حسین علایی

7.

طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات

صفحه 149-174
راحیل مروی؛ حسن اسماعیل پور؛ علی رضائیان

8.

تأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه‌ای تردید به تبلیغات

صفحه 175-196
فاطمه ابوالحسنی طرقی؛ سید حسن حاتمی نسب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب