1.

Identification and Explanation of Barriers to the Establishment of B2B Sharing Economy in Iran's Automotive Industry

دوره 17، شماره 1، 2025، صفحه 34-69
Marva Sadeghi؛ Abdolhamid Safaei Ghadikolaei؛ Hamidreza Fallah Lajimi؛ Mojtaba Ahmadinozari

2.

پیشایندهای اعتماد در پلتفرم‌های اقتصاد اشتراکی: اولویت‌بندی با استفاده از روش بهترین ـ بدترین

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 856-887
نوید خانجان زاده کاکرودی؛ علی ادبی فیروزجائی؛ سهیل نجات؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی

3.

شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته

دوره 15، شماره 3، آذر 1401، صفحه 563-582
اسدالله کرد نائیج؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ فاطمه اصغری گودرزی

4.

فریلنسرها در اقتصاد اشتراکی: مفهوم سازی ارزش پیشنهادی در پلتفرمهای فریلنسینگ

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 اردیبهشت 1404
فاطمه مهران فرد؛ زهرا مهران فرد؛ عزت اله عباسیان

5.

مدل هم‌نوآوری برند در اقتصاد اشتراکی برپایه درگیرسازی مشتریان و هم‌آفرینی ارزش

دوره 17، شماره 2، 1404
علیرضا نانکلی؛ نادر سیدامیری؛ معصومه سروندی؛ فرزاد زیارانی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب