نانکلی, علیرضا, سیدامیری, نادر, سروندی, معصومه, زیارانی, فرزاد. (1404). مدل هم‌نوآوری برند در اقتصاد اشتراکی برپایه درگیرسازی مشتریان و هم‌آفرینی ارزش. , 17(2), -. doi: 10.22059/jibm.2024.380539.4829
علیرضا نانکلی; نادر سیدامیری; معصومه سروندی; فرزاد زیارانی. "مدل هم‌نوآوری برند در اقتصاد اشتراکی برپایه درگیرسازی مشتریان و هم‌آفرینی ارزش". , 17, 2, 1404, -. doi: 10.22059/jibm.2024.380539.4829
نانکلی, علیرضا, سیدامیری, نادر, سروندی, معصومه, زیارانی, فرزاد. (1404). 'مدل هم‌نوآوری برند در اقتصاد اشتراکی برپایه درگیرسازی مشتریان و هم‌آفرینی ارزش', , 17(2), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2024.380539.4829
نانکلی, علیرضا, سیدامیری, نادر, سروندی, معصومه, زیارانی, فرزاد. مدل هم‌نوآوری برند در اقتصاد اشتراکی برپایه درگیرسازی مشتریان و هم‌آفرینی ارزش. , 1404; 17(2): -. doi: 10.22059/jibm.2024.380539.4829





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب