1.

ارائه مدل تبیین‌کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین)

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 94-113
علی لطفی؛ علی اکبر فرهنگی؛ الهام فریدچهر؛ نادر غریب نواز

2.

تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 فروردین 1402
مجید کاوند؛ فرناز فخری؛ فریبا عسکریان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب