1.

Affecting Factors of Consumers’ Intent to Buy in the Food Industry by Emphasizing Brand Experience (Case Study: Mashhad TABAROK Company)

دوره 8، شماره 2، تیر 2015، صفحه 243-263
Fatemeh Motahari Negad؛ Saeid Samadi؛ Yasan Pour Ashraf؛ Zeinab Tolabi

2.

بررسی تطبیقی تصمیمات آمیخته بازاریابی از دیدگاه اسلام و غرب

دوره 15، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 225-247
میلاد کریمی؛ حسین خنیفر

3.

تأثیرات روان‌شناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی

دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 797-815
سیده راضیه دستغیب؛ احمد ترک فر؛ سید محمد علی میرحسینی؛ لیلا جمشیدیان

4.

تناسب حوزة نشر کتاب های ورزشی با انتظارات مخاطبان با تأکید بر عناصر آمیختة بازاریابی ورزشی

دوره 5، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 5-27
سارا کشکر؛ حمید قاسمی؛ رضا صادقی

5.

طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی صنعت ورزش

دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 212-195
رسول طریقی؛ فرشته شیردل شهمیری

6.

مدل سازی آمیختة بازاریابی صنعت ورزش کشور

دوره 35، شماره 35، اردیبهشت 1387
ژاله معماری؛ محمد خبیری؛ مهرزاد حمیدی؛ انوشیروان کاظم نژاد؛ جهانگیر یداللهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب