کریمی, میلاد, خنیفر, حسین. (1396). بررسی تطبیقی تصمیمات آمیخته بازاریابی از دیدگاه اسلام و غرب. , 15(1), 225-247. doi: 10.22059/jomc.2017.61836
میلاد کریمی; حسین خنیفر. "بررسی تطبیقی تصمیمات آمیخته بازاریابی از دیدگاه اسلام و غرب". , 15, 1, 1396, 225-247. doi: 10.22059/jomc.2017.61836
کریمی, میلاد, خنیفر, حسین. (1396). 'بررسی تطبیقی تصمیمات آمیخته بازاریابی از دیدگاه اسلام و غرب', , 15(1), pp. 225-247. doi: 10.22059/jomc.2017.61836
کریمی, میلاد, خنیفر, حسین. بررسی تطبیقی تصمیمات آمیخته بازاریابی از دیدگاه اسلام و غرب. , 1396; 15(1): 225-247. doi: 10.22059/jomc.2017.61836


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب