1.

Exploring the content factors contributing to boosting user engagement on Press TV’s Facebook page

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 365-378
Habib Abdolhossein Maregani؛ Seyed Mahdi Sharifi؛ Somayeh Labafi

2.

ارزیابی پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) بر اساس مقیاس درگیری کاربران (UES)

دوره 54، شماره 2، تیر 1399، صفحه 1-29
هاشم عطاپور؛ افشین حمدی پور؛ الهه شیری

3.

امکان‌مندی‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران

دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29
فاطمه میرزانورعلی؛ داتیس خواجه ئیان؛ نسترن حاجی حیدری

4.

درگیرسازی کاربر در برند و هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا)

دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 379-400
اسدالله بهاگیر؛ طاهر روشندل اربطانی؛ سمیه لبافی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب