بهاگیر, اسدالله, روشندل اربطانی, طاهر, لبافی, سمیه. (1401). درگیرسازی کاربر در برند و هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا). , 14(3), 379-400. doi: 10.22059/jibm.2022.336177.4278
اسدالله بهاگیر; طاهر روشندل اربطانی; سمیه لبافی. "درگیرسازی کاربر در برند و هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا)". , 14, 3, 1401, 379-400. doi: 10.22059/jibm.2022.336177.4278
بهاگیر, اسدالله, روشندل اربطانی, طاهر, لبافی, سمیه. (1401). 'درگیرسازی کاربر در برند و هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا)', , 14(3), pp. 379-400. doi: 10.22059/jibm.2022.336177.4278
بهاگیر, اسدالله, روشندل اربطانی, طاهر, لبافی, سمیه. درگیرسازی کاربر در برند و هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا). , 1401; 14(3): 379-400. doi: 10.22059/jibm.2022.336177.4278


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب