1.

A Data-Driven Model for Ranking Airlines Using Multicriteria Decision-making and Sentiment Analysis

دوره 16، شماره 4، 2024، صفحه 560-596
Fateme Fazeli؛ Ali Husseinzadeh Kashan؛ Jalil Heidary Dahooie

2.

بررسی الگوی رفتاری نسل‌های ایکس، وای، زد در مواجهه با محتوای کرونا در شبکه اجتماعی توییتر

دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 519-543
صادق شکری؛ آیدین سلام زاده؛ حمیدرضا کرکه آبادی

3.

تحلیل دلایل اشتیاق و رویگردانی مسافران جهت سفر مجدد به جزیره کیش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1403
محمد علی سیاه سرانی کجوری

4.

شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116
سید محسن موسوی؛ سید فتح اله امیری عقدایی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب