1.

Developing Iranian Sports Coaches’ Personal Brand

دوره 15، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 19-33
Leila Mortezaee؛ Morteza Dousti؛ Sayyed Mohammad Hossien Razavi؛ Saeed Tabesh

2.

ارائه الگوی برند شخصی‏ نویسندگان کتاب‌‏های دانشگاهی در صنعت نشر ایران (مورد مطالعه: حوزه علم اطلاعات و دانش‏‌شناسی)

دوره 53، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 13-34
صفورا شاهپوری؛ علیرضا نوروزی؛ سپیده فهیمی فر

3.

رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزار برندسازی شخصی دانشجویان ورزشکار

دوره 17، شماره 2، تیر 1404
رضا رضائی؛ سردار محمدی؛ آرمان اله ویسی

4.

سرمایه اجتماعی به مثابه راهبرد برندسازی شخصی برای مدرسان مدیریت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 شهریور 1401
مهدی رفتاری؛ علی نقی امیری؛ حسن زارعی متین





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب