1.

Providing a Framework for E-readiness Assessment and Action for E-Commerce in Ramak Dairy Company in Shiraz

دوره 8، شماره 4، زمستان 2016، صفحه 811-832
Ali Mohammadi؛ Farzaneh Berahmand؛ Payam Shojaei

2.

ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایه‌گذاران به عنوان مشتریان شرکت‌های کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران ( مطالعه‌ی موردی: بورس‌های منطقه‌ای تهران، اصفهان و یزد)

دوره 3، شماره 2، تابستان 1390، صفحه 61-80
داریوش دموری؛ داریوش فرید

3.

آسیب‌شناسی نظام مدیریت استراتژیک در یک سازمان عمومی (رویکرد ترکیبی)

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 227-250
هاشم آقازاده؛ حسن ابوالملوکی

4.

بررسی میزان پوشش بیوم‌های خشکی ایران به وسیله مناطق حفاظت شده

دوره 69، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 581-595
سهراب اشرفی

5.

سنجش کیفیت خدمات واحد فناوری اطلاعات همراه با مطالعه موردی در صنعت حمل و نقل

دوره 19، شماره 4، پاییز 1385
کیوان قصیری؛ سارا پیشداد


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.