
تعداد نشریات | 163 |
تعداد شمارهها | 6,767 |
تعداد مقالات | 72,886 |
تعداد مشاهده مقاله | 132,081,218 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 103,628,877 |
1. | بررسی تاثیرات برنامه ورزش درمانی ویژه در بهبود ناهنجاری های تعادلی کودکان مبتلا به فلج مغزی اسپاستیک | |
دوره 29، شماره 29، شهریور 1386 | ||
unknown | ||
2. | بهبود تعادل ایستا از طریق تمرینات واقعیت مجازی در کودکان فلج مغزی | |
دوره 12، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 397-413 | ||
فاطمه میراخوری؛ مرتضی پورآذر؛ فضل الله باقرزاده | ||
3. | تأثیر بازخورد خودکنترلی و آزمونگرکنترلی پس از کوششهای خوب و ضعیف بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان فلج مغزی | |
دوره 11، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 1-16 | ||
فضل الله باقرزاده؛ فاطمه میرآخوری؛ مرتضی پورآذر | ||
4. | تأثیر مداخلۀ تمرینی با استفاده از رویکرد واقعیت مجازی بر عملکرد حس عمقی مفصل آرنج در کودکان همیپلاژی | |
دوره 16، شماره 2، خرداد 1403، صفحه 5-17 | ||
مرتضی پورآذر؛ فضل الله باقرزاده؛ داود حومنیان شریف ابادی | ||
5. | تاثیر تمرینات حرکتی در محیط واقعیت مجازی بر دامنۀ حرکتی کودکان فلج مغزی | |
دوره 14، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 1-15 | ||
مرتضی پورآذر؛ فضل الله باقرزاده؛ داوود حومینیان | ||
6. | تاثیر تمرینات دریافت دو دستی هندبال بر عملکرد حرکتی اندام فوقانی کودکان فلج مغزی همیپلژی | |
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 آذر 1403 | ||
شعله فرهمند؛ الهه عرب عامری؛ شهزاد طهماسبی بروجنی؛ سید محمد مهدی میرباقری؛ مرتضی حیدری | ||
7. | تعین روایی، پایایی، بومی سازی و ترجمه مقیاس وضعیت بدنی و توانایی وضعیتی افراد بزرگسال مبتلا به فلج مغزی در حالت های طاق باز، دمر، نشسته و ایستاده | |
دوره 1404، اردیبهشت، اردیبهشت 1404 | ||
مصطفی جلیلی بفروئی؛ سید حامد موسوی؛ محمد کریمی زاده اردکانی؛ فاطمه خرم رو | ||
8. | مقایسة کیفیت زندگی مرتبط با سلامتی پسران فلج مغزی فعال و غیرفعال شهر تهران | |
دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 95-114 | ||
علی اکبر جابری مقدم؛ اکرم ماشا الهی؛ فرهاد قدیری؛ مسعود سلیمانی | ||
9. | مقایسه تواتر بازخورد خودکنترلی و آزمونگر کنترلی بر یادگیری یک مهارت پرتابی در کودکان مبتلا به فلج مغزی | |
دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 271-292 | ||
مرتضی پورآذر؛ رسول حمایت طلب؛ الهه عرب عامری | ||