1.

بودجه‌ریزی دولتی و بازاری‌سازی آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه شیراز)

دوره 27، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 81-110
علی اکبری

2.

طراحی زیست‌بوم کسب و کار صنایع فرهنگی در ایران؛ از شخصیت‌سازی تا بازارسازی

دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 26-42
ابراهیم کتابی؛ علی حمیدی‌زاده؛ سید مجتبی امامی؛ مهدی ایزدخواه؛ سیدمحمدحسین هاشمیان

3.

مطالعه تاثیر تجارت الکترونیک در بازارسازی رسانه بر خط

دوره 13، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 22-42
آلبرت بغزیان؛ محمد حقیقی؛ منصور امینی لاری؛ عبدالرضا قهرمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب