بغزیان, آلبرت, حقیقی, محمد, امینی لاری, منصور, قهرمانی, عبدالرضا. (1397). مطالعه تاثیر تجارت الکترونیک در بازارسازی رسانه بر خط. , 13(1), 22-42. doi: 10.22059/gmj.1397.68233
آلبرت بغزیان; محمد حقیقی; منصور امینی لاری; عبدالرضا قهرمانی. "مطالعه تاثیر تجارت الکترونیک در بازارسازی رسانه بر خط". , 13, 1, 1397, 22-42. doi: 10.22059/gmj.1397.68233
بغزیان, آلبرت, حقیقی, محمد, امینی لاری, منصور, قهرمانی, عبدالرضا. (1397). 'مطالعه تاثیر تجارت الکترونیک در بازارسازی رسانه بر خط', , 13(1), pp. 22-42. doi: 10.22059/gmj.1397.68233
بغزیان, آلبرت, حقیقی, محمد, امینی لاری, منصور, قهرمانی, عبدالرضا. مطالعه تاثیر تجارت الکترونیک در بازارسازی رسانه بر خط. , 1397; 13(1): 22-42. doi: 10.22059/gmj.1397.68233


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب