1.

-

دوره 1، شماره 1، مرداد 2007

2.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار در ایران: چالشها و فرصتها

دوره 12، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 92-111
مرتضی ملکی مین باش؛ مهری شهریاری

3.

طراحی شاخص های سنجش مفهوم عادت واره کسب و کار(مورد مطالعه شرکت‌های رشد و دانش‌بنیان دانشگاه فردوسی مشهد)

دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 779-804
سید علیرضا انوری؛ محمد مظلوم خراسانی؛ محسن نوغانی دخت بهمنی

4.

مطالعه تطبیقی در ارائه الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت مرغداری ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 آذر 1401
بهزاد هدایت پور افشاری؛ سعید صفاریان همدانی؛ مریم تقوایی یزدی

5.

نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 شهریور 1400
امیر رحیمی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ احمد رجبی؛ محمدرضا میری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب