1.

Identification and Analysis of Antecedents and Consequences of Experience Co-Creation in Iran’s Sports Tourism

دوره 16، شماره 3، مهر 2023، صفحه 579-592
Samaneh Rastgoo؛ Hassan Bahrololoum؛ Reza Andam؛ Hadi Bagheri؛ Seyedeh Azra Mirkazemi

2.

ارائه الگوی مشارکت هم‎آفرینانه در بازار گردشگری

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904
علیرضا ایرانی؛ علی اکبر فرهنگی؛ محمد رضا مهرگان؛ سپیده ایرانی

3.

تحلیل نقش هم‌آفرینی در توسعه آزمایشگاه‌های زنده شهری(موردی: شهر زنجان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 اردیبهشت 1404
مجید حضرتی؛ محمدتقی حیدری

4.

طراحی و تبیین مدل پارادایمیِ هم‌آفرینی در صنعت گردشگری پایدار روستایی (مطالعه موردی: شهرستان دامغان، استان سمنان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 بهمن 1403
معصومه پازکی

5.

مطالعه تأثیر کیفیت وبگاه و سرمایه اجتماعی بر هم‌آفرینی و نوآوری: با توجه‌ به نقش اشتراک دانش

دوره 15، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 155-177
علی محمدی؛ فاطمه محمدی؛ الهام کامیابی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب