1.

A Survey of Islamic Business literature (1985-2022): A Hybrid Approach

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 اردیبهشت 1402
Nur Rizqi Febriandika؛ Yayuli Yayuli؛ Rizkiatul Anisa Safitri

2.

Covid-19 and Destination Marketing: A Science Mapping and Descriptive Analysis

دوره 16، شماره 4، دی 2023، صفحه 989-1010
Suraj Kushe Shekhar

3.

Dynamic Pricing: A Bibliometric Approach

دوره 15، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 111-132
Fatemeh Goli؛ Manijeh Haghighinasab

4.

تحلیل سیر تکاملی پژوهش‌های جهانی کارآفرینی با فنون علم‌سنجی

دوره 10، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 575-594
روزبه حبیبی؛ رضا مختارپور؛ علی اکبر خاصه

5.

سواد رسانه ای: یک فراتحلیل علم شناسانه از اسناد و تولیدات علمی (1970-2019)

دوره 14، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 75-93
عباس قنبری باغستان

6.

شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف‌کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 573-601
رحیمه زمان فشمی؛ منیژه حقیقی نسب؛ نادر سیدامیری؛ پری احدی

7.

شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک

دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488
محبوبه بهمن میرزا؛ نادر سیدامیری؛ نسترن حاجی حیدری

8.

نگاشت و تحلیل روند پژوهش‌های استراتژی خروج: ترکیبی از بیبلیومتری و مرور نظامند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 بهمن 1402
علیرضا والی پور؛ علی حیدری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ اسداله کردنائیج


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب