زمان فشمی, رحیمه, حقیقی نسب, منیژه, سیدامیری, نادر, احدی, پری. (1401). شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف‌کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک. , 14(4), 573-601. doi: 10.22059/jibm.2022.338386.4308
رحیمه زمان فشمی; منیژه حقیقی نسب; نادر سیدامیری; پری احدی. "شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف‌کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک". , 14, 4, 1401, 573-601. doi: 10.22059/jibm.2022.338386.4308
زمان فشمی, رحیمه, حقیقی نسب, منیژه, سیدامیری, نادر, احدی, پری. (1401). 'شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف‌کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک', , 14(4), pp. 573-601. doi: 10.22059/jibm.2022.338386.4308
زمان فشمی, رحیمه, حقیقی نسب, منیژه, سیدامیری, نادر, احدی, پری. شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف‌کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک. , 1401; 14(4): 573-601. doi: 10.22059/jibm.2022.338386.4308


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب