1.

Participation in the Crowdsourcing of Marketing Activities Using a Dynamic Approach

دوره 15، شماره 2، تیر 2022، صفحه 321-345
Nasrin Mahavarpour؛ Masuomeh Hosseinzadeh Shahri؛ Mohammad Ali Babaei Zakilaki؛ Neda Abdolvand

2.

روش‎های تأمین مالی کارآفرینی اجتماعی

دوره 19، شماره 1، 1396، صفحه 119-138
محمد عزیزی؛ مریم ملایجردی

3.

طراحی الگوی جمع‌سپاری ایده‌های نوآورانه بر بستر رسانه‌های اجتماعی در ایران (مورد مطالعه: صنعت بیمه)

دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 59-78
غلامرضا جندقی؛ اعظم میرزمانی؛ هدی خان محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب