1.

Physical activity levels in Iranian children and adolescents with autism spectrum disorder

دوره 13، شماره 2، مهر 2021، صفحه 187-196
Sarvin Salar؛ Hassan Daneshmandi؛ Lauren J. Lieberman؛ Ali Kashi؛ Shahram Shafiee

2.

The Effect of Selected Exercise Group on Motor Skills and Cognitive Functions in Children With Autism Spectrum Disorders

دوره 11، شماره 2، مهر 2019، صفحه 105-112
Mahbubeh Ghayour Najafabadi؛ Amir Sobh-Rhakhshankhah؛ Sepideh Niyazi

3.

بررسی اثربخشی برنامۀ توان‌بخشی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر انعطاف‌پذیری شناختی و تعامل اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به طیف اوتیسم

دوره 15، شماره 4، دی 1403، صفحه 51-68
الهام شفیعی؛ سوگند قاسم زاده؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ سعید حسن زاده؛ مسعود غلامعلی لواسانی

4.

تأثیر تمرینات کانگوجامپ بر عملکرد تعادلی کودکان با اختلال طیف اوتیسم با سطح عملکردی بالا

دوره 12، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 237-253
پریا نکویی؛ وحید ذولاکتاف؛ ابراهیم صادقی دمنه

5.

تأثیر مداخلة بهنگام بازی‌محور بر رشد روانی- حرکتی کودکان با اختلال طیف اوتیسم

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 303-318
المیرا نظری؛ سالار فرامرزی

6.

تاثیر بازی‌های جدی و تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر تعادل، انعطاف‌پذیری شناختی و مهارت های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم

دوره 1404، فروردین، فروردین 1404
محبوبه غیور نجف آبادی؛ محمود شیخ؛ حسن غرایاق زندی؛ حسین مافی

7.

مقایسۀ مهارت‌های حرکتی کودکان سندروم داون، کم‌توان ذهنی و اختلال طیف اوتیسم

دوره 15، شماره 3، مهر 1402، صفحه 77-89
فهیمه ادیب صابر؛ سلیمان انصاری کلاچاهی؛ اکبر اللهیاری کرنق؛ رجبعلی احمدی؛ بابک برکادهی

8.

ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سی شارپ (مقیاس خصومت و پرخاشگری کودکان: کنشی/ واکنشی) در افراد با و بدون اختلال طیف اوتیسم

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 375-389
زهرا قدیمی کلاته؛ سید فردین قیصری؛ محمود شیخ





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب