1.

How Entrepreneurial Marketing Leads to Customer Satisfaction (The Mediation Effect of Customer Value)

دوره 17، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 239-257
Vahideh Tabasi Lotfabadi؛ Nasim Karimi؛ Seyedeh Fatemeh Ghasempour Ganji

2.

بررسی میزان کار آفرینی دانش آموختگان در عرصه نشریات و مطبوعات

دوره 3، شماره 23، شهریور 1383
صمد کلانتری؛ جعفر هزار جریبی؛ رسول ربانی

3.

بررسی نظری و تجربی رابطه میان مشارکت اجتماعی و روحیه کارآفرینی زنان روستایی (مورد مطالعه: دهستان شیروان از توابع شهرستان بروجرد)

دوره 6، شماره 2، مهر 1393، صفحه 319-340
لیلا نصرالهی وسطی

4.

تقاضای بیمة عمر تصادفی: کاربردی از اقتصاد در شرایط عدم اطمینان

دوره 44، شماره 3، اسفند 1388
غدیر مهدوی

5.

نقش میانجی گرایش کارآفرینانه فردی در رابطه بین آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینانه دانشجویان

دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، اسفند 1402، صفحه 231-251
سعید محمدی؛ غلامحسین حسینی نیا؛ مازیار داستانی مبارکه





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب