1.

بررسی تأثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان شرکت بیمة ایران

دوره 14، شماره 4، دی 1395، صفحه 1101-1024
سهیل نجات؛ سعید صحت؛ فرشید خمویی

2.

تأثیر متغیر میانجی تجربۀ مشتری بر رابطۀ مسئولیت‌پذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی

دوره 8، شماره 6، اسفند 1395، صفحه 941-956
مهرداد محرم زاده؛ مژگان خدامرادپور؛ سیدمحمد کاشف

3.

طراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر وفاداری ذینفعان

دوره 6، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 47-66
محمد حسن نسیمی؛ علی اکبر رضایی؛ حسین وظیغه دوست؛ سید رضا صالحی امیری؛ فاطمه عزیز آبادی فرهانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب