محرم زاده, مهرداد, خدامرادپور, مژگان, کاشف, سیدمحمد. (1395). تأثیر متغیر میانجی تجربۀ مشتری بر رابطۀ مسئولیت‌پذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی. , 8(6), 941-956. doi: 10.22059/jsm.2017.60796
مهرداد محرم زاده; مژگان خدامرادپور; سیدمحمد کاشف. "تأثیر متغیر میانجی تجربۀ مشتری بر رابطۀ مسئولیت‌پذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی". , 8, 6, 1395, 941-956. doi: 10.22059/jsm.2017.60796
محرم زاده, مهرداد, خدامرادپور, مژگان, کاشف, سیدمحمد. (1395). 'تأثیر متغیر میانجی تجربۀ مشتری بر رابطۀ مسئولیت‌پذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی', , 8(6), pp. 941-956. doi: 10.22059/jsm.2017.60796
محرم زاده, مهرداد, خدامرادپور, مژگان, کاشف, سیدمحمد. تأثیر متغیر میانجی تجربۀ مشتری بر رابطۀ مسئولیت‌پذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی. , 1395; 8(6): 941-956. doi: 10.22059/jsm.2017.60796


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب