1.

بررسی رابطۀ بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی

دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 619-635
بابک ضیاء؛ محمدمهدی طوطی فر طهران پور

2.

تجارب فارغ‌التحصیلان علوم ورزشیِ شاغل در کسب‌وکارهای ورزشی: یک رویکرد پدیدارشناسانه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 خرداد 1402
زینب مندعلی زاده؛ حبیب هنری؛ احسان شاکری

3.

نقش الهام در تصمیم به بهره‌برداری از فرصت‌های کارآفرینانه در کسب و کارهای ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 خرداد 1402
هیوا بهرام فرد؛ قدرت الله باقری راغب؛ اسدالله کردناییج


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب