1.

How Entrepreneurial Marketing Leads to Customer Satisfaction (The Mediation Effect of Customer Value)

دوره 17، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 239-257
Vahideh Tabasi Lotfabadi؛ Nasim Karimi؛ Seyedeh Fatemeh Ghasempour Ganji

2.

ارزیابی رویکرد تاب‌آوری جامعه در برابر مخاطرات طبیعی مورد مطالعه: شهرستان دماوند)

دوره 2، شماره 4، دی 1394، صفحه 393-409
محمد سلمانی؛ سید علی بدری؛ شریف مطوف؛ نسرین کاظمی ثانی عطاالله

3.

بررسی جامعه‌شناختی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر

دوره 6، شماره 2، دی 1394، صفحه 237-262
حسن خیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب