1.

Optimal Selling Price, Marketing Expenditure and Order Quantity with Backordering

دوره 45، Special Issue، اسفند 2011، صفحه 103-112
Samira Mohabbatdar؛ Maryam Esmaeili

2.

تصمیم گیری برای تولید و قیمت گذاری محصول جدید با استفاده از نظریه‌ بازی ها مطالعه‎ موردی: خودروی سواری تولید داخل کشور

دوره 47، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 23-50
محمد حسین پورکاظمی؛ مریم صدری

3.

طراحی مدل قیمت‎گذاری محصول در خوشه‎های صنعتی با استفاده از مفهوم نظریه بازی‎ها (مطالعۀ موردی: خوشۀ ‎سنگ استان تهران)

دوره 8، شماره 2، مرداد 1395، صفحه 263-286
فاطمه مجیبیان؛ آمنه خدیور

4.

نقش حسابداری مدیریت در ژاپن

دوره 5، شماره 0، مهر 1375
محمدعلی خاتمی

5.

نوع شناسی و رتبه بندی قالب های تخفیف قیمت: یک پژوهش ترکیبی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403
محسن نظری؛ الهام ظفریان پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب