پورکاظمی, محمد حسین, صدری, مریم. (1391). تصمیم گیری برای تولید و قیمت گذاری محصول جدید با استفاده از نظریه‌ بازی ها مطالعه‎ موردی: خودروی سواری تولید داخل کشور. , 47(1), 23-50. doi: 10.22059/jte.2012.24671
محمد حسین پورکاظمی; مریم صدری. "تصمیم گیری برای تولید و قیمت گذاری محصول جدید با استفاده از نظریه‌ بازی ها مطالعه‎ موردی: خودروی سواری تولید داخل کشور". , 47, 1, 1391, 23-50. doi: 10.22059/jte.2012.24671
پورکاظمی, محمد حسین, صدری, مریم. (1391). 'تصمیم گیری برای تولید و قیمت گذاری محصول جدید با استفاده از نظریه‌ بازی ها مطالعه‎ موردی: خودروی سواری تولید داخل کشور', , 47(1), pp. 23-50. doi: 10.22059/jte.2012.24671
پورکاظمی, محمد حسین, صدری, مریم. تصمیم گیری برای تولید و قیمت گذاری محصول جدید با استفاده از نظریه‌ بازی ها مطالعه‎ موردی: خودروی سواری تولید داخل کشور. , 1391; 47(1): 23-50. doi: 10.22059/jte.2012.24671


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب