1.

بررسی رابطه مدیریت دانش با نوآوری خدمات در کتابخانه‌های دانشگاهی

دوره 54، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 99-114
صالح رحیمی؛ فرامرز سهیلی؛ نسرین بسطامی؛ سارا بهرامی نیا

2.

تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 941-966
محمود نادری بنی؛ مرضیه ادیب زاده؛ عادله دهقانی قهنویه

3.

تأثیر نوآوری خدمات بر عملکرد آژانس‌های مسافرتی در شهر تهران: نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتری

دوره 6، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 99-116
حسین مختاری؛ مرتضی اکبری؛ محمد علی مرادی

4.

تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد)

دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 167-193
میثم فخاریان؛ علی حسین زاده؛ هادی بستام

5.

طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388
میثم فخاریان؛ علی حسین زاده؛ هادی بستام





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب