نادری بنی, محمود, ادیب زاده, مرضیه, دهقانی قهنویه, عادله. (1394). تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری. , 7(4), 941-966. doi: 10.22059/jibm.2015.57099
محمود نادری بنی; مرضیه ادیب زاده; عادله دهقانی قهنویه. "تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری". , 7, 4, 1394, 941-966. doi: 10.22059/jibm.2015.57099
نادری بنی, محمود, ادیب زاده, مرضیه, دهقانی قهنویه, عادله. (1394). 'تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری', , 7(4), pp. 941-966. doi: 10.22059/jibm.2015.57099
نادری بنی, محمود, ادیب زاده, مرضیه, دهقانی قهنویه, عادله. تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری. , 1394; 7(4): 941-966. doi: 10.22059/jibm.2015.57099


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب