1.

بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان

صفحه 761-782
هاشم آقازاده؛ امیر خانلری؛ هاله اکبرپور

2.

نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند

صفحه 783-804
مصطفی ابراهیم پور ازبری؛ محسن اکبری؛ فاطمه رفیعی رشت آبادی

3.

مدلی برای تبیین هوشمندی در شرکت‌های هولدینگ

صفحه 805-822
عبداله اسدزاده؛ حسین رحمان سرشت

4.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران

صفحه 823-840
منوچهر انصاری؛ مهدی شریفی؛ نفیسه انصاری

5.

بخشبندی دوهدفه مشتریان با استفاده از داده‌کاوی (مورد مطالعه: شرکت سیما چوب)

صفحه 841-864
جواد بهنامیان؛ راضیه عسگری

6.

بررسی مشکلات و موانع توسعه صنعت گردشگری در شهر اصفهان از دیدگاه گردشگران

صفحه 865-880
محمد حقیقی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ علی صالحی

7.

بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامک‌های تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرف‌کنندگان

صفحه 881-900
عظیم زارعی؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ حسین فارسی زاده؛ رسول غلامزاده

8.

ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب

صفحه 901-920
امیر مانیان؛ محمد حسین رونقی

9.

از انگیزه‌های گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر (مورد مطالعه: ایران)

صفحه 921-940
روزبه میرزائی؛ حکیمه نصیری؛ سید ابوالقاسم میرا

10.

تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری

صفحه 941-966
محمود نادری بنی؛ مرضیه ادیب زاده؛ عادله دهقانی قهنویه

11.

تاثیر انصاف قیمتی ادراک‌شده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافی‌جویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)

صفحه 967-984
محسن نظری؛ مهدی اشکانی؛ بابک هزاوه حصار مسکن

12.

بررسی تأثیر عوامل آنی‌گرایی خریدار و عوامل درون‌ فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

صفحه 985-1004
محمدجواد نیکبخت؛ اصغر مشبکی؛ سیدحمید خداداد حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب