1.

تأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتل‌ها (مطالعۀ موردی: هتل‌های چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران)

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 183-204
حسین عابدی؛ محمد حسن قلیچ خانی

2.

تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان

دوره 6، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 15-32
سپیده اشفاق؛ سید حمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری موید

3.

شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی

دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136
مصطفی اسماعیلی مهیاری؛ محمد غفاری؛ حمیدرضا ایرانی؛ الهام ابراهیمی

4.

نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-804
مصطفی ابراهیم پور ازبری؛ محسن اکبری؛ فاطمه رفیعی رشت آبادی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب