1.

افزایش آگاهی زبان آموزان نسبت به ویژگی های عروضی در تلفظ کلمات و تأثیر آن بر روی مهارت شنیداری زبان آموزان ایرانی با تأکید بر نظریة توجه اشمیت (1995)

دوره 10، شماره 2، تیر 1399، صفحه 260-271
سمیرا رهبر؛ سعیده آهنگری؛ مهناز سعیدی

2.

بررسی تأثیر آموزش‌های معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبان‌آموزان درون‌گرا و برون‌گرای زبان انگلیسی

دوره 14، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 89-114
فرزانه خدابنده

3.

بررسی تاثیر بازخورد بصری بر زمان آغاز واکداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی

دوره 14، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 115-135
فروغ امیرجلیلی

4.

بررسی رویکرد معلمان و فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی نسبت به آموزش ضمنی و صریح تلفظ

دوره 9، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 323-346
رضا باقری نویسی؛ اویس توحیدی راد

5.

بهبود لهجۀ انگلیسی زبان‌آموزان با استفاده از پادکست و شیوه بن فرانکلین

دوره 9، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 1367-1402
موسی نوشی

6.

رده بندی خصوصیات اصوات زبان روسی وتوصیف حیطه های کاربردی آن

دوره 11، شماره 31، تیر 1385
علیرضا ولی پور





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب