باقری نویسی, رضا, توحیدی راد, اویس. (1398). بررسی رویکرد معلمان و فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی نسبت به آموزش ضمنی و صریح تلفظ. , 9(2), 323-346. doi: 10.22059/jflr.2019.251464.472
رضا باقری نویسی; اویس توحیدی راد. "بررسی رویکرد معلمان و فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی نسبت به آموزش ضمنی و صریح تلفظ". , 9, 2, 1398, 323-346. doi: 10.22059/jflr.2019.251464.472
باقری نویسی, رضا, توحیدی راد, اویس. (1398). 'بررسی رویکرد معلمان و فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی نسبت به آموزش ضمنی و صریح تلفظ', , 9(2), pp. 323-346. doi: 10.22059/jflr.2019.251464.472
باقری نویسی, رضا, توحیدی راد, اویس. بررسی رویکرد معلمان و فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی نسبت به آموزش ضمنی و صریح تلفظ. , 1398; 9(2): 323-346. doi: 10.22059/jflr.2019.251464.472


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب