خدابنده, فرزانه. (1403). بررسی تأثیر آموزش‌های معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبان‌آموزان درون‌گرا و برون‌گرای زبان انگلیسی. , 14(1), 89-114. doi: 10.22059/jflr.2024.372872.1103
فرزانه خدابنده. "بررسی تأثیر آموزش‌های معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبان‌آموزان درون‌گرا و برون‌گرای زبان انگلیسی". , 14, 1, 1403, 89-114. doi: 10.22059/jflr.2024.372872.1103
خدابنده, فرزانه. (1403). 'بررسی تأثیر آموزش‌های معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبان‌آموزان درون‌گرا و برون‌گرای زبان انگلیسی', , 14(1), pp. 89-114. doi: 10.22059/jflr.2024.372872.1103
خدابنده, فرزانه. بررسی تأثیر آموزش‌های معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبان‌آموزان درون‌گرا و برون‌گرای زبان انگلیسی. , 1403; 14(1): 89-114. doi: 10.22059/jflr.2024.372872.1103





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب