1.

The Dark Side of Consumer–Brand Relationship: Do Ideal Self-Congruence, Brand Attachment and Personality Factors Affect Negative Consumer Behaviors?

دوره 13، شماره 2، تیر 2020، صفحه 289-315
Elham Ebrahimi؛ Faraz Sadeghvaziri؛ Soroush Shazai Abyaneh

2.

The Double-Edged Sword of Jealousy: The Intentions Toward the Brand and Rival Customer

دوره 18، شماره 1، فروردین 2025، صفحه 55-70
Saeid Moradipour؛ Reza Salehzadeh؛ Samaneh Soleimani؛ Mohsen Akbari

3.

بررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 709-730
اکرم اقبالی؛ شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی

4.

بررسی تجربی اثر تناسب برنامه‌های پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594
میترا شعبانی نشتایی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ یزدان منصوریان

5.

نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-804
مصطفی ابراهیم پور ازبری؛ محسن اکبری؛ فاطمه رفیعی رشت آبادی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب