شعبانی نشتایی, میترا, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, منصوریان, یزدان. (1396). بررسی تجربی اثر تناسب برنامه‌های پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند. , 9(3), 573-594. doi: 10.22059/jibm.2017.215314.2235
میترا شعبانی نشتایی; کامبیز حیدرزاده هنزایی; یزدان منصوریان. "بررسی تجربی اثر تناسب برنامه‌های پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند". , 9, 3, 1396, 573-594. doi: 10.22059/jibm.2017.215314.2235
شعبانی نشتایی, میترا, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, منصوریان, یزدان. (1396). 'بررسی تجربی اثر تناسب برنامه‌های پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند', , 9(3), pp. 573-594. doi: 10.22059/jibm.2017.215314.2235
شعبانی نشتایی, میترا, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, منصوریان, یزدان. بررسی تجربی اثر تناسب برنامه‌های پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند. , 1396; 9(3): 573-594. doi: 10.22059/jibm.2017.215314.2235


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب