1.

A Model for Investigation of the Intensity of Trust Relationships' Strength among Users in Social Media

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 191-216
Rojiar Pir Mohammadiani؛ Shahriar Mohammadi

2.

Anime, Consume, and Participation: Iranian Instagram Users Participation in Anime Fandom Activities

دوره 5، شماره 2، مهر 2021، صفحه 163-176
Ali Golmohammadi؛ Melika Khodabin؛ Shaho Sabbar

3.

An integrated Assessment System of Citizen Reaction towards Local Government Social Media Accounts

دوره 10، شماره 3، 2018، صفحه 1-19
Nur Aini Rakhmawati؛ Dyaksa Hanindito

4.

An Investigation on the User Behavior in Social Commerce Platforms: A Text Analytics Approach

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 180-199
Amir Arzy؛ Mohammad Taghi Taghavifard؛ Zohreh Dehdashti Shahrokh؛ Iman Raeesi Vanani

5.

Determining the Suitable Research Strategy in Social Media’s Stages of Growth

دوره 13، شماره 4، 2021، صفحه 57-115
Payam Hanafizadeh؛ Sepideh Shafia

6.

Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market

دوره 15، شماره 1، 2023، صفحه 124-134
Nataliia Savytska؛ Vitalina Babenko؛ Hanna Chmil؛ Olha Priadko؛ Iryna Bubenets

7.

Employing the Technology Acceptance Model to Explore the Trends of Social Media Adoption and its Effect on Perceived Usefulness and Perceived Ease of Use

دوره 11، شماره 2، 2019، صفحه 129-143
Manal Alduaij

8.

Exploring the content factors contributing to boosting user engagement on Press TV’s Facebook page

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 اردیبهشت 1402
Habib Abdolhossein Maregani؛ Mehdi Sharifi؛ Somayeh Labafi

9.

Factors Influencing Social Media Usage in the US

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 5-22
Ehsan Shahghasemi؛ Zahra Emamzadeh

10.

Identifying and selecting the most appropriate social media for the development of SCRM systems

دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 2015، صفحه 607-628
Masoud Khoshheykal؛ Navid Nezafati

11.

Investigating the impact of social media on the development of sports businesses

دوره 6، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 31-46
Mohammad saeid Kiani؛ Leila Nazari

12.

New Media and Ideology: A Critical Perspective

دوره 5، شماره 2، مهر 2021، صفحه 137-162
Mostafa Goodarzi؛ Ali Asghar Fahimifar؛ Elahe Shakeri Daryani

13.

O Brave New World: The Dark Side of Cyberspace

دوره 1، شماره 1، 2017، صفحه 19-35
Arthur Asa Berger

14.

Pseudo-event Construction on Instagram by the Iranian Female Micro-Celebrities

دوره 6، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 83-106
Abdollah Bicharanlou؛ Zeinab Shojaeian

15.

Review of “Internet Addiction among Cyberkids in China” by Qiaolei Jiang

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 61-63
Maziar Mozaffari Falarti

16.

Review of “The People Vs Tech: How the Internet is Killing Democracy (and How We Save It)” by Jamie Bartlett

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 105-107
Tim Posada

17.

Social Campaigns on Online Platforms as a New Form of Public Sphere in Digital Era: A Critical Review

دوره 11، شماره 3، 2019، صفحه 81-95
Atieh Dokhanchi؛ Amir Manian؛ Mojtaba Amiri؛ Alireza Hassanzadeh

18.

Social Media and Politics: Examining Indonesians’ Political Knowledge on Facebook

دوره 1، شماره 1، 2017، صفحه 119-139
Hamideh Molaei

19.

Social Media as a New Communication Platform in the Context of the Information Eco Strategy

دوره 13، Special Issue: Role of ICT in Advancing Business and Management، 2021، صفحه 128-142
Halyna Bryikhanova؛ Veronika Zaitseva؛ Iryna Gamova؛ Diana Fayvishenko

20.

Social Media Value Creation Practices and Interactivity of Electronic Word of Mouth Systems

دوره 15، شماره 2، 2023، صفحه 73-91
Rojiar pir Mohammadiani؛ Hossein Abbasimehrb؛ Zaki Malikc

21.

The Fourth Wave of Feminism and the Lack of Social Realism in Cyberspace

دوره 3، شماره 2، مهر 2019، صفحه 129-146
Negar Shiva؛ Zohreh Nosrat Kharazmi

22.

The Mediating Role of Advertisement in the Relationship Between Social Media and Online Risk and its Effect on Online Shopping Habits

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 743-758
Qaribu Yahaya Nasidi؛ Muhamad Fazil Ahmad؛ Murtala Garba؛ Usman Ahmed Hafiz؛ Isyaku Hassan

23.

ارائه الگوی به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمان‌های خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران)

دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 301-328
محمد عزیزیان؛ علی محمد مزیدی شرف آبادی؛ حسین اسلامی

24.

ارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری تصویر ذهنی مقصد با بهره‌گیری از نظریه مجموعه‌های راف

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476
پری احدی؛ الهام حقدادی؛ فاطمه صابریان

25.

از ستاره به سلبریتی؛ نقش رسانه‌های اجتماعی در تطور شهرت و هواداری تتلو

دوره 13، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 179-205
عبدالله بیچرانلو؛ سندوس محمدی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب